Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing Strategies, Tactics, and Techniques: A Handbook for Practitioners



Rok: 2001
ISBN: 9781567204117
OKCZID: 110348328

Citace (dle ČSN ISO 690):
ROGERS, Stuart C. Marketing strategies, tactics, and techniques: a handbook for practitioners. Westport, Conn.: Quorum Books, 2001. xvi, 393 s.


Anotace

 

For professionals who feel lost in a forest of marketing and for students who need ways to organize and access what they are learning quickly, this is the guide and sourcebook for you. Rogers lists and defines 1,012 marketing strategies and tactics succinctly by category, and provides a way to retrieve them by any of the different names they're known by. He explains several hundred proven marketing techniques, and defines essential and obscure marketing terms. As a reliable how-to for people preparing formal plans for projects in marketing, advertising, and public relations, Rogers' "field tested" material, his own and others', can be quickly understood and immediately applied.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)