Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2323171 obálek a 585616 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Practical Algorithms for 3D Computer Graphics

Rok: 2001
ISBN: 9781568811543
OKCZID: 110071749

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

The topics covered in this book provide the tools for creating a complete suite of programs for three-dimensional computer animation, modeling, and image synthesis. The text takes the reader from the construction of polygonal models of objects through rigid body animation into hierarchical character animation, and finally down the rendering pipeline for the synthesis of realistic images. This book is useful to anyone who wants to learn about 3D graphics programming, game programmers, movie animators, and anyone beginning a career in an industry associated with computer graphics. It also serves as a reference to a wide range of practical algorithms. The level extends to the needs of more experienced professional software developers, for example those who wish to write plugin modules for any 3D application program or commercially available game engine.


Přidat komentář a hodnocení

Od: (3.230.154...)