Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903936 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Consuming Audiences?: Production and Reception in Media Research (International Association for Mass Communication Research (Series).)



Autor: Hagen, Ingunn, 1959-
Rok: 2000
ISBN: 9781572731752
OKCZID: 110029772


Anotace

 

This text explores the intersection between research in political economy and reception analysis - the interaction between media production and audience reception/consumption. Questions asked include: what role does textual analysis play in the study of production contexts and audiences' reception?


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)