Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Televiewing Audience: The Art & Science of Watching TV



Rok: 2002
ISBN: 9781572734883
OKCZID: 110307888

Citace (dle ČSN ISO 690):
ABELMAN, Robert. The televiewing audience: the art & science of watching TV. Cresskill: Hampton press, 2002. xv, 235 s.


Anotace

 

An understanding of how we learn to watch television and why we watch television is integral in any examination of television history, industry or regulation. A comprehension of what audiences bring to the televiewing experience and what the television industry does to keep its audience attending is essential in the exploration of what they take away. This text fills this void in the literature. It is specifically designed to complement existing texts from a wide variety of related fields of study. Each chapter ends with a summary that recaps the main points of interest and provides a logical transition to the next chapter.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)