Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Advertising Age Encyclopedia of Advertising



Rok: 2002
ISBN: 9781579581725
OKCZID: 110122142

Citace (dle ČSN ISO 690):
MCDONOUGH, John, EGOLF, Karen, ed. a REID, Jacqueline V., ed. The Advertising age: encyclopedia of advertising. New York: Fitzroy Dearborn, 2003. xi, 561-1180 s.


Anotace

 

Produced by an international team of more than 200 advisors and contributors, working under the auspices of Advertising Age, the Museum of Broadcast Communications in Chicago, and the Hartman Center for Sales, Advertising, and Marketing History at Duke University, this groundbreaking work is the first and only definitive A-Z reference to a central and endlessly fascinating aspect of our consumer society. Featuring nearly 600 extensively illustrated entries, The Advertising Age Encyclopedia of Advertising provides detailed historic surveys of the world's leading agencies and major advertisers, as well as brand and market histories; it also profiles the influential men and women in advertising, overviews advertising in the major countries of the world, covers important issues affecting the field, and discusses the key aspects of methodology, practice, strategy, and theory.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)