Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2898355 obálek a 875572 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Managing Creativity and Innovation (Harvard Business Essentials)



Rok: 2003
ISBN: 9781591391128
OKCZID: 110650286

Citace (dle ČSN ISO 690):
Managing creativity and innovation. Boston: Harvard Business School Press, 2003. xv, 171 s. The Harvard business essentials series.


Anotace

 

Packed with practical information designed for business readers and managers at all levels, this essential volume offers insights on managing creativity in groups, developing creative conflict, and using technology to help foster innovation.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)