Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Shaders for game programmers and artists



Autor: St-Laurent, Sebastien
Rok: c2004.
ISBN: 9781592000920
OKCZID: 110038948

Citace (dle ČSN ISO 690):
ST-LAURENT, Sebastien. Shaders for game programmers and artists. Boston: Thomson Course Technology, c2004. xxiii, 483 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

"Shaders for Game Programmers and Artists"—the title says it all. This book does something that other shader books don’t. It focuses solely on shaders and their creation. You’ll use ATI’s RenderMonkey platform, giving you an easy-to-use framework for shader development and allowing you to focus your energy on shader development rather than the development of framework applications. Cover simple techniques, from the basics of color filters to more advanced topics, such as depth of field, heat shimmer, and high-dynamic range rendering. Extensive excercises at the end of each chapter allow you to test your skills by expanding upon the shader you’ve just developed. Whether you are an engineer or a technically minded artist, you’ve finally found the ideal guide for mastering shaders!


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)