Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Location-based marketing : geomarketing and geolocation

Autor: Gérard Cliquet, Jérôme Baray
ISBN: 9781786305800
OKCZID: 128491410

Citace (dle ČSN ISO 690):
CLIQUET, Gérard. Location-based marketing: geomarketing and geolocation. First edition. London: ISTE, 2020. xv, 234 stran. Information systems, web and pervasive computing series.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!