Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing Across Cultures (Culture for Business Series)



Rok: 2004
ISBN: 9781841124711
OKCZID: 110046713

Citace (dle ČSN ISO 690):
TROMPENAARS, Fons. Marketing across cultures. Chichester, West Sussex, England: Capstone, 2004. vi, 353 s. Culture for business series.


Anotace

 

The marketing process is beset by dilemmas and Marketing Across Cultures is a cornerstone book in the Culture for Business series. Trompenaars and Woolliams show how we can understand different markets and customer needs in a wide range of cultural contexts.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)