Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Charles, Alec.
Rok: 2009
ISBN: 9781841509983
OCLC Number: (OCoLC)646810257
OCLC Number: (ocolc)646810257
OKCZID: 110224548
Looking beyond national and cultural boundaries, Media in the Enlarged Europe focuses on the complexity and instability of the European Union and its relationship with the mass media. Contributors to this volume address the continuing growth and expansion of the European Union, relationships between old and new Europe, and social and political developments in the former communist countries. Media in the Enlarged Europe presents snapshots of media politics, policies, industries, and cultures in the European Union as a whole, while incorporating case studies of the history and current state of mass media in specific nations. This will be an essential volume for students and experts in media studies, international relations, and international studies.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU