Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Teaching Information Literacy for Inquiry-Based Learning (Chandos Information Professional Series)

Rok: 2009
ISBN: 9781843344414
OKCZID: 110672590

Citace (dle ČSN ISO 690):
HEPWORTH, Mark E. Teaching information literacy for inquiry-based learning. Oxford: Chandos, c2009. xix, 253 s. Chandos information professional series.


Anotace

Contents: The Need for Information and Consequences for E-literacy and Information Seeking; The Retrieval of Information From E-resources; Identifying and Evaluating Available Resources; Choosing the Most Appropriate Resources; Developing Effective Search Strategies; Making Use of Information Retrieved; Information Processing; Recording Information; Planning the Information Seeking Process; Creating a Learning Environment; Activities; Assessment; Feedback; Case Studies; Organizing and Communicating the Results of E-learning; Presentation Style and Format; Creating a Learning Environment; Activities; Assessment; Feedback; Case Studies; Reviewing and Improving our Teaching; Reflective Practice; Peer Observation; Conclusion.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení