Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Havens Timothy
Rok: 2006
ISBN: 9781844571031
ISBN: 9781844571048
OKCZID: 110023549
Vydání: 1st pub.
Citace (dle ČSN ISO 690):
HAVENS, Timothy. Global television marketplace. 1st pub. London: BFI Publishing, 2006. v, 185 s.
Providing an inside look at the cultural assumptions and business practices of television merchants, this book argues that the market in television programs responds principally to institutional needs, rather than to the wishes of the viewing public or the skills of television's creative artists.