Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Campaigning: The A to Z of Public Advocacy



Rok: 1995
ISBN: 9781854180360
OKCZID: 110026129

Citace (dle ČSN ISO 690):
WILSON, Des. Campaigning: the A to Z of public advocacy. London: Hawksmere, 1993. 208 s.


Anotace

 

This is the definitive book on how to argue your case in the public or political arena. These days more and more people find themselves campaigning in an increasingly competitive environment. That means establishing clear and realistic objectives, aiming at the right target, and developing strategies, tactics and a programme of activities that will work.Campaigning is a practical guide based on a unique track-record of success, a must for everyone who has a case to argue and a will to win.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)