Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Legal Aspects of Transnational Marketing & Sales Contracts



Autor: Chatterjee, C.
Rok: 1996
ISBN: 9781859410356
OKCZID: 110306804

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHATTERJEE, C. Legal aspects of transnational marketing and sales contracts. 1. ed. London: Cavendish Publishing Limited, 1996. xiv, 141 s.


Anotace

 

The primary objective of the book is to introduce the reader to techniques of negotiating transnational marketing and sales contracts bearing in mind the most important regulatory measures relevant to transnational marketing and sale of goods. Since a transnational approach is adopted, the contents of the book are applicable to any jurisdiction. The work deals with certain issues which have assumed particular importance in contract negotiation for example, equality of parties, full disclosure of quality and standards of goods, product liability, restrictions as to advertising products and so on as well as discussing the variety of payment methods that have been developed in view of the changing context of international businesses.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)