Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing Tourism Products: Concepts, issues, cases



Rok: 1996
ISBN: 9781861523020
OKCZID: 110044036

Citace (dle ČSN ISO 690):
SEATON, A.V. The marketing of tourism products: concepts, issues and cases. London: Thomson, 2004. xx, 540 s.


Anotace

 

This book focuses on the concept of the tourism product. It distinguishes the tourism product from the type of product dealt with in general introductory marketing texts, for instance the span of products encompassed by tourism and the existence of markets within markets. A number of chapters are contributed by subject specialists. This book should be of interest to tourism and business students, tourism planners in public and private business.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)