Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: c2001
ISBN: 9781888001709
OKCZID: 110063687
Citace (dle ČSN ISO 690):
PEDERSEN, B. Martin, ed. Corporate identity 4: an international compilation of corporate identity programs : eien internationale Auswahl von Identitätskonzepten : panorama international des concepts d'identité institutionnellle. New York: Graphis, c2001. 245 s.
Corporate Identity 4 is the long-awaited addition to Graphis’s popular series, known and respected for presenting the best corporate identity and branding designs from the past several years. Corporate Identity 4 showcases outstanding identity designs by leading international designers—hailing from Europe, Asia, Australia and the Americas—completed for clients as varied as Microsoft, MTV, Shiseido and the American Institute of Graphic Arts. These designs include multiple components, such as environmental graphics, logos, letterheads, brochures, interior designs, packaging, signage and exhibit designs. To maximize usefulness, each campaign is presented with detailed credits and captions. Indices of designers, art directors and creative directors, photographers, illustrators, copywriters and clients complete this essential volume.