Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Geomarketing: Methods and Strategies in Spatial Marketing (Geographical Information Systems Series (ISTE-GIS))



Rok: 2006
ISBN: 9781905209071
OKCZID: 110209636

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets. Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles. Supply is also dependent on position, because prices, services, products and available shops rely on location, while the difference between supply and demand is the rationale for the role of the trader. The book also covers the way geographic techniques help to solve marketing problems and contains chapters written by contributors with extensive experience in this field; given that it is crucial for companies to direct their marketing correctly at their target audience, this will be indispensable reading for those involved in this area.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)