Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904739 obálek a 876171 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Getarnte Werbung nach "Good News" : Auswirkungen auf die neuralgischen Vorschriften des Presse- und Lauterkeitsrechts



Autor: Lars C. Deepen
ISBN: 9783339113221
OKCZID: 128401082

Citace (dle ČSN ISO 690):
DEEPEN, Lars C. Getarnte Werbung nach "Good News": Auswirkungen auf die neuralgischen Vorschriften des Presse- und Lauterkeitsrechts. Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2020. xix, 154 stran. Schriftenreihe Schriften zum Medienrecht, Band 50.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)