Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Handbuch des Bankmarketing.



Rok: 1998
ISBN: 9783409347099
NKP-CNB: boa001-muni.000204362
OKCZID: 110035433

Citace (dle ČSN ISO 690):
SÜCHTING, Joachim., ed. a HEITMÜLLER, Hans-Michael., ed. Handbuch des Bankmarketing. 3., vollständing neu bearbeitete Aufl. Wiesbaden: Gabler, 1998. xxix, 632 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Amazon


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)