Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2006
ISBN: 9783503090792
NKP-CNB: boa001-muni.000683076
OKCZID: 110930819
Citace (dle ČSN ISO 690):
WALDER, Bibiana, ed., WEIERMAIR, Klaus, ed. a SANCHO, Amparo, ed. Innovation and product development in tourism: creating sustainable competitive advantage. Berlin: Erich Schmidt Verlag, c2006. viii, 170 s.
This volume, written by international experts in tourism, closes the gap between the available knowledge on innovation and its transformation into innovative products and services in tourism. You gain central insights for the driving forces of innovation. The book shows you how the spatial distribution of tourism enterprises, the degree of rivalry or cooperation, the closeness to resources, and the clients are affecting innovations. You learn: 1.) how to organize your comapnty to get ready for innvoations, 2.) how to realize new tourims esperience products, 3.) what the effects of information and Communcication Technoligies are on innovations, 4.) how to introduce new products into your comapny and the market, and 5.) how the roles of the customers, suppliers, comeptitiors, and the state are affecting innovations.