Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2006
ISBN: 9783503097241
OKCZID: 110946213
Citace (dle ČSN ISO 690):
KELLER, Peter, ed. a BIEGER, Thomas, ed. Marketing efficiency in tourism: coping with volatile demand. Berlin: Erich Schmidt, c2006. vii, 262 s. International tourism research and concepts, vol. 1.
In the Tourism industry marketing is a key factor of competitive advantage. But marketing is more and more no easy matter. It faces fundamental challenges. Most important tourism demand is becoming very volatile. Seasonality macro-economic development and fastions but also the influence of crises and special events deeply affect tourism demand. Moreover, tourism marketing is cooperative. Different service providers, transport companies or tour opperators contribute to tourism marketing. They have to be coordinated. Additionally, from a destination point of view, tourism marketing can be considered as a part of integrated promotion of places.