Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Naomi Klein, Helmut Dierlamm, Heike Schlatterer
ISBN: 9783570500187
OKCZID: 128885374
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KLEIN, Naomi. No Logo!: der Kampf der Global Players um Marktmacht ; ein Spiel mit vielen Verlierern und wenigen Gewinnern. Překlad Helmut DIERLAMM, překlad Heike SCHLATTERER. 2. Auflage. [München]: Riemann, [2001]. 511 stran.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.