Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

No Logo! : der Kampf der Global Players um Marktmacht ; ein Spiel mit vielen Verlierern und wenigen Gewinnern

Autor: Naomi Klein, Helmut Dierlamm, Heike Schlatterer
ISBN: 9783570500187
OKCZID: 128885374

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
KLEIN, Naomi. No Logo!: der Kampf der Global Players um Marktmacht ; ein Spiel mit vielen Verlierern und wenigen Gewinnern. Překlad Helmut DIERLAMM, překlad Heike SCHLATTERER. 2. Auflage. [München]: Riemann, [2001]. 511 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!