Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Kampagne. 2. Neue Strategien für Wahlkampf, PR und Lobbying.



Rok: 2003
ISBN: 9783825859954
OKCZID: 110102486

Citace (dle ČSN ISO 690):
ALTHAUS, Marco., ed. a CECERE, Vito., ed. Kampagne!: neue Strategien für Wahlkampf, PR und Lobbying. Münster: Lit, 2003. 462 s. Medienpraxis, Band 3.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Amazon


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)