Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903936 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Campaigning in Europe - campaigning for Europe : political parties, campaigns, mass media and the European parliament elections 2004



Rok: 2006
ISBN: 9783825893224
OKCZID: 110288992

Citace (dle ČSN ISO 690):
Campaigning in Europe - campaigning for Europe: political parties, campaigns, mass media and the European parliament elections 2004. Editor Michaela MAIER, editor Jens TENSCHER. Münster: Lit, 2006. 407 s.Medien. Forschung und Wissenschaft, Bd. 12.


Anotace

 

In June 2004 the sixth direct election of the European Parliament took place. These "founding elections" were supposed to give a remarkable kick-off for an expanded European Union and to strengthen the still fragile European community. However, an all-time low voter turnout indicated that the elections barely evoked public attention and failed to mobilize voters. In this volume political scientists and communication scholars from almost all EU member states and the US investigate - in country chapters and comparatively - the political parties' campaigns, mass media's election coverage, citizens' engagement, and the short- and long-term effects of the European integration process.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)