Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894094 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Handbuch Politisches Marketing.



Rok: 2004
ISBN: 9783832906788
OKCZID: 110030153

Citace (dle ČSN ISO 690):
KREYHER, Volker-Jeske, ed. Handbuch politisches Marketing: Impulse und Strategien für Politik, Wirtschaft und Gesellschaft. 1. Aufl. Baden-Baden: Nomos, 2004. 575 p.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Amazon


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)