Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909513 obálek a 879132 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Brand Identity Now!



Rok: 2009
ISBN: 9783836515849
OKCZID: 110543386

Citace (dle ČSN ISO 690):
WIEDEMANN, Julius, ed. Brand identity now!: [winning brands from around the world]. Köln: Taschen, 2009. 383 s.


Anotace

 

Vital strategies for creating and maintaing brand identityWith in-depth case studies of leading projects from around the world, Brand Identity Now! is destined to be a major work of reference for designers, marketing professionals and anyone working in communications. The book examines logos, imagery, and strategic applications involved in each branded project. Featuring over 150 outstanding brand identities from more than 20 countries, including the Obama '08 Election Campaign, The Museum of Art and Design, and New York's bid for the Olympic Games 2012. Top design offices featured include Attik, Pentagram, 3deluxe, Landor, and MetaDesign.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)