Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Vergleichende Werbung - Erfordernis und Folgen des Vergleichs

Autor: Simon Hembt
ISBN: 9783848750368
OKCZID: 128400964

Citace (dle ČSN ISO 690):
HEMBT, Simon. Vergleichende Werbung - Erfordernis und Folgen des Vergleichs. 1. Auflage. Baden-Baden: Nomos, 2018. 433 stran. Schriften zum geistigen Eigentum und zum Wettbewerbsrecht, Band 104.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!