Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Tomek, Gustav a Vávrová, Věra
Rok: 1999
ISBN: 9788001019047
NKP-CNB: cnb000653278
OCLC Number: (OCoLC)41530770
OCLC Number: (ocolc)41530770
OKCZID: 110309656
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing management. Vyd. 1. Praha: ČVUT, 1999, 406 s. ISBN 80-01-01904-7.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.