Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909513 obálek a 879132 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Úvod do marketingu



Autor: Bayreder Christian
Rok: 1990
ISBN: 9788002006480
NKP-CNB: cnb000056826
OCLC Number: (OCoLC)39427921
OKCZID: 111170718

Citace (dle ČSN ISO 690):
BAYREDER, Christian. Úvod do marketingu. Čes. Budějovice: Dům techniky ČSVTS, 1990, 46 s. Marketing. ISBN 80-02-00648-8.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)