Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace



Autor: Foret, Miroslav a Masarykova univerzita
Rok: 1997
ISBN: 9788021014619
NKP-CNB: cnb000189870
OCLC Number: (OCoLC)37252340
OKCZID: 110310380
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. [Brno]: Masarykova univerzita, 1997. 147 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Další vydání

  • Vyd. 1. Rok vydání: 2006
  • 2., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2008
  • 3., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2011



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)