Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Sekot, Aleš a Doležal, Michael
Rok: 2002
ISBN: 9788021029354
NKP-CNB: cnb001183465
OCLC Number: (OCoLC)53274346
OCLC Number: (ocolc)53274346
OKCZID: 110349728
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8.
Publikace se ve komprimované podobě snaží přiblížit čtenáři soudobou podobu marketingu a marketingového řízeni a pojednává i o dalších kapitolách jako je reklama, public relations a současných manažerských proudech.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU