Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909513 obálek a 879132 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing v EU: distanční opora



Autor: Klapalová, Alena
Rok: 2004
ISBN: 9788021034082
NKP-CNB: cnb001412624
OCLC Number: (OCoLC)85127261
OKCZID: 110316805
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KLAPALOVÁ, Alena. Marketing v EU: distanční opora. Vyd. 1. Brno:: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2004. 148, [6] s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)