Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Klapalová, Alena
Rok: 2004
ISBN: 9788021034082
NKP-CNB: cnb001412624
OCLC Number: (OCoLC)85127261
OCLC Number: (ocolc)85127261
OKCZID: 110316805
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KLAPALOVÁ, Alena. Marketing v EU: distanční opora. Vyd. 1. Brno:: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2004. 148, [6] s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.