Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Sportovní marketing



Autor: Daňhelová, Šárka a Masarykova univerzita
Rok: 2005
ISBN: 9788021039018
NKP-CNB: cnb001639698
OCLC Number: (OCoLC)85526137
OKCZID: 110300726
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DAŇHELOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 72 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Publikace navazuje na Kapitoly ze sportu a rozvíjí především část věnovanou marketingovým aspektům sportu.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)