Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing cestovního ruchu: distanční studijní opora



Autor: Vystoupil, Jiří a Masarykova univerzita
Rok: 2007
ISBN: 9788021042407
NKP-CNB: cnb001714051
OCLC Number: (OCoLC)137330705
OKCZID: 110254129
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketing cestovního ruchu: distanční studijní opora. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007. 134 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Distanční studijní opora Marketing cestovního ruchu prohlubuje poznatky získané v oblasti managementu cestovního ruchu a zaměřuje se na problematiku marketingu cestovního ruchu v destinaci.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)