Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Eibl Otto
Rok: 2012
ISBN: 9788021058217
NKP-CNB: cnb002368087
OCLC Number: (OCoLC)798994830
OCLC Number: (ocolc)798994830
OKCZID: 111366014
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
EIBL, Otto a Jozef JANOVSKÝ. Marketing politických kampaní. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 138 s. ISBN 978-80-210-5821-7.
Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací. Způsoby, jakými je možné informace sebrat a jak s nimi naložit (zejména z pohledu politické strany), popisuje tato publikace. Je určena primárně jako studijní podpora pro studenty kurzu POL505 Marketing politických kampaní zařazeného do projektu Politologie pro praxi (podpořeného z prostředků Evropského sociálního fondu, resp. Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost). Své publikum si ale kniha jistě najde i mimo tuto úzce vymezenou skupinu.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz