Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Nové trendy v médiích. II, Rozhlas a televize

Autor: Jan Motal, Milan Fridrich, Martin Škop
Rok: 2012
ISBN: 9788021058262
ISBN: 9788021058392
NKP-CNB: cnb002372887
OCLC Number: (OCoLC)806199908
OCLC Number: (ocolc)806199908
OKCZID: 111400780
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
MOTAL, Jan. Nové trendy v médiích. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 223 s.


Anotace

Publikace „Nové trendy v médiích II. Rozhlas a televize“ navazuje na svůj první díl, zaměřený na tisk. Jejím cílem je poskytnout studentům žurnalistiky a redakčním elévům základní vhled do nových otázek spojených s aktuálním vývojem žurnalistiky a technologie. Přináší jak teoretický, tak praktický pohled – jednotlivé kapitoly představují kritickou reflexi aktuálních trendů, pokus o jejich postižení na konkrétním materiálu a jeho roztřídění i případové studie.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Přidat komentář a hodnocení