Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Management, marketing a ekonomika sportu



Autor: Jana Nová, Jiří Novotný, Oldřich Racek, Jaroslav Rektořík, Aleš Sekot, Milena Strachová, Hana Válková
Rok: 2017
ISBN: 9788021083462
OKCZID: 127722120

Citace (dle ČSN ISO 690):
NOVÁ, Jana. Management, marketing a ekonomika sportu. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016. 283 stran.


Anotace

 

Definice, funkce a vývoj sportovního managementu, marketingu a ekonomiky.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Nakladatelství Masarykovy univerzity
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)