Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3145173 obálek a 949253 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Statistické metody v marketingu a obchodu :vybrané přednášky a příklady

Autor: Šařecová Pavla
Rok: 2001
ISBN: 9788021307476
NKP-CNB: cnb000998368
OKCZID: 110485768
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
BRABENEC, Vladimír a Pavla ŠAŘECOVÁ. Statistické metody v marketingu a obchodu: vybrané přednášky a příklady. Vyd. 1. Praha: ČZU PEF ve vydavatelství Credit, 2001, 130 s. ISBN 80-213-0747-1.


Anotace

Vysokoškolská skripta České zemědělské univerzity v Praze.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení


Seznam literatury