Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143922 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kaňovská, Lucie
Rok: 2009
ISBN: 9788021438385
NKP-CNB: cnb001857105
OCLC Number: (OCoLC)432995693
OCLC Number: (ocolc)432995693
OKCZID: 110251210
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŇOVSKÁ, Lucie. Základy marketingu. Vyd. 1. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009, 123 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-3838-5.
Hodnocení:
0.0 / 5
(2 hlasů)
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.