Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3146029 obálek a 949466 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kaňovská Lucie
Rok: 2015
ISBN: 9788021451070
NKP-CNB: cnb002697871
OCLC Number: (OCoLC)918010493
OCLC Number: (ocolc)918010493
OKCZID: 116672098
Vydání: Vydání 2., přepracované
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŇOVSKÁ, Lucie a David SCHÜLLER. Základy marketingu: studijní text pro bakalářské obory. Vydání 2., přepracované. Brno: Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2015, 131 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-5107-0.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.