Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing spotreby



Autor: Jaroslav Kita, Pavol Kita, František Križan, Kristína Bilková, Josef Kunc
ISBN: 9788022347730
OKCZID: 128296452

Citace (dle ČSN ISO 690):
KITA, Jaroslav. Marketing spotreby. Prvé vydanie. V Bratislave: Univerzita Komenského, 2019. 161 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)