Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Síla médií a jak ji měřit

Rok: c2000
ISBN: 9788023912654
NKP-CNB: cnb001257309
OCLC Number: (OCoLC)53515341
OCLC Number: (ocolc)53515341
OKCZID: 111309241

Citace (dle ČSN ISO 690):
Síla médií a jak ji měřit. Praha: Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000. 26 s.

Digitální objekty

(dostupné po přihlášení )
(dostupné po přihlášení )

Anotace

Brožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení