Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Poskytovatel služby a spotřebitel : [jak předcházet konfliktům a urovnávat spory]



Autor: Pelikán, Tomáš
Rok: 2006
ISBN: 9788023942941
NKP-CNB: cnb001495293
OCLC Number: (OCoLC)85150917
OKCZID: 110507473
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
PELIKÁN, Tomáš a Kateřina BOHŮNKOVÁ. Poskytovatel služby a spotřebitel: [jak předcházet konfliktům a urovnávat spory]. 1. vyd. Praha: Spotřebitel, 2006, 207 s. Podnikatelé a spotřebitelé. ISBN 80-239-4294-8.


Anotace

 

Obecná část publikace obsahuje informace, které by měl znát každý podnikatel i zákazník (zákaz klamání spotřebitele, informační povinnosti při poskytování služeb, regulace reklamy, reklamace, spotřebitelské smlouvy, poskytování služeb mimo provozovnu atd.). Zvláštní část je věnována konkrétním druhům služeb (cestovní kanceláře, ubytovatelské služby, restaurace, leasing, pohřební služby, realitní kanceláře, telekomunikace atd.). Doplněno praktickými příklady z praxe.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)