Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Spotřebitel a automobil : [jak předcházet konfliktům a urovnávat spory]



Autor: Pelikán, Tomáš
Rok: 2006
ISBN: 9788023964745
NKP-CNB: cnb001637175
OCLC Number: (OCoLC)85166239
OKCZID: 110600979
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
PELIKÁN, Tomáš. Spotřebitel a automobil: [jak předcházet konfliktům a urovnávat spory]. 1. vyd. Praha: Spotřebitel, 2006. 79 s. Podnikatelé a spotřebitelé.


Anotace

 

Pro spotřebitele je tato příručka neocenitelným zdrojem informací, které se týkají koupě i případné reklamace nového automobilu či koupě ojetého automobilu v autobazaru a mimo něj (od soukromé osoby). Další informace se týkají leasingu, uzavírání smlouv o povinném ručení, povinné registrace vozidla, oprav a reklamací atd.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)