Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3146630 obálek a 949609 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Vykopalová, Hana
Rok: 2001
ISBN: 9788024402802
NKP-CNB: cnb000889460
OCLC Number: (OCoLC)50343896
OCLC Number: (ocolc)50343896
OKCZID: 110607581
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
VYKOPALOVÁ, Hana. Reklama, propagace a public relations. V Olomouci: Andragogé - Centrum otevřeného a distančního vzdělávání Univerzity Palackého, 2001, 49 s. Texty k otevřenému a distančnímu vzdělávání. Andragogika. ISBN 80-244-0280-7.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.