Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Badatelsky orientovaná výuka: Pojetí, podstata, význam a přínosy



Rok: 2015
ISBN: 9788024443935
NKP-CNB: boa001-mzk01001469233
OKCZID: 117218299

Citace (dle ČSN ISO 690):
DOSTÁL, Jiří. Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 151 s. Monografie. ISBN 978-80-244-4393-5.


Anotace

 

Monografie reaguje na aktuální potřeby vycházející nejen ze vzdělávací praxe a pedagogické teorie, ale i z požadavků společnosti projevujících se v důrazu na rozvoj kompetencí žáků v oblasti myšlení, vyrovnávání se s novými situacemi a v neposlední řadě i řešení problémových situací. Koncepčně je zaměřena na řešení terminologických problémů vyvstávajících zejména z pedagogické teorie. Definuje základní pojmy, řeší podstatu bádání žáka na kognitivní a emotivní úrovni a dílčím způsobem rozpracovává učitelské kompetence zaměřené na realizaci kvalitní badatelsky orientované výuky. Současně monografie prezentuje výsledky realizovaného empirického výzkumu tematicky zaměřeného na emoce žáků projevující se při bádání a kompetence učitele vázané k realizaci badatelsky orientované výuky.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)