Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Tvorba výzkumného nástroje jako prostředku posuzování sociální připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky

Autor: Petrová, Jitka, Švaňhalová, Renata, Vaňková, Kateřina a Univerzita Palackého
Rok: 4618
ISBN: 9788024452685
NKP-CNB: cnb002646800
OKCZID: 127880779

Dostupné také jako: pdf  


Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
PETROVÁ, Jitka, Renata ŠVAŇHALOVÁ a Kateřina VAŇKOVÁ. Tvorba výzkumného nástroje jako prostředku posuzování sociální připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017. 1 CD-ROM (110 str

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Aktuální oblastí nejenom pro praxi, ale i pro vědecká zkoumání je v současné době připravenost dítěte na zahájení povinné školní docházky. Jednou z důležitých oblastí připravenosti na školní docházku je sociální připravenost dětí, která velmi úzce souvisí s úrovní sociálních dovedností. V současnosti ale chybí výzkumy, které by se věnovaly právě oblasti sociální připravenosti. Monografie proto poukazuje na aktuálnost této problematiky. Prvních pět kapitol tvoří teoretické východisko pro poslední kapitolu, která je věnována výzkumu. Monografie se zabývá jak metodami a postupy tvorby výzkumného nástroje, tak oblastmi vývoje dítěte předškolního věku se zaměřením na diagnostiku sociální připravenosti. Výzkum je zaměřen na diagnostické záznamové archy a jejich analýzu.


Přidat komentář a hodnocení