Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149369 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Using online technologies for informal learning by future teachers of English

Autor: Jana Černá, Blanka Babická, Jana Kořínková, Josef Nevařil, Barbora Bačíková, Miroslav Chráska, Michaela Bartošová, Lucie Hrňová, Kateřina Kačerovská, Tereza Krsková, Zuzana Otevřelová
ISBN: 9788024460673
OKCZID: 128989189

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
ČERNÁ, Jana. Using online technologies for informal learning by future teachers of English. 1st edition. Olomouc: Palacký University Olomouc, 2022. 117 stran.


Anotace

Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak často a jak studenti využívají online platformy, aplikace, webové stránky a sociální sítě ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Popisuje rozdíly a podobnosti mezi používáním online technologií studenty pro vlastní řízené a neřízené učení a pro účely jejich formálního studia. Srovnání v používání online technologií se provádí s ohledem na pohlaví studentů a formu studia. Třetí část tvoří kvalitativní část výzkumu zaměřená na to, jak budoucí učitelé angličtiny po celý život přistupují k online technologiím, především kvůli neformálnímu vzdělávání. V polostrukturovaných rozhovorech kandidáti učitelů, kteří studují základní a nižší sekundární vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, sdíleli svou historii používání online aplikací a webových stránek od jejich mladého školního věku až do současnosti. Zkoumají se rozdíly a podobnosti mezi těmito dvěma skupinami studentů a také potenciální vliv jejich konkrétních historií s online technologiemi na to, jak je plánují využít ve své budoucí kariéře.


Přidat komentář a hodnocení


Seznam literatury