Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143922 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Čestmír Serafín
ISBN: 9788024463063
ISBN: 9788024463070
NKP-CNB: cnb003533647
OKCZID: 129067478
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
SERAFÍN, Čestmír. Didaktika elektrotechniky: rozvíjení kompetencí k řešení problémů. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2023. 171 stran.
Publikace se tematicky věnuje oblasti oborové, resp. předmětové didaktiky, konkrétně didaktice elektrotechniky, která má mimořádný význam pro odborné technické vzdělávání, neboť tvoří jeho klíčovou část jak v praxi, tak v přípravě učitelů takto zaměřených disciplín. Publikace svým obsahem nastiňuje myšlenkový systém, který čtenáře uvede do vymezené vědní oblasti a svou logikou utřídění látky i vhledem do soustavy jejího výkladu poskytuje potřebné teoreticko-praktické poznání. Rozšiřuje tak základ, který je učiteli dán obecnou didaktikou, o oborovou/předmětovou didaktiku, která své poznatky čerpá z obecné pedagogiky a didaktiky, ale především z příslušné odborné dimenze přípravy učitele elektrotechnických předmětů. Kromě rozboru témat spojených s předmětovou didaktikou jsou součástí publikace rovněž výsledky několikaletého výzkumu v oblastech moderních technologií, nástrojů rozvíjejících technologickou a zároveň digitální gramotnost.Publikace je z hlediska svého zaměření unikátní, nemající v rámci středoevropského regionu obdoby. Je určena především studentům učitelství odborných předmětů, ale také začínajícím i praktikujícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet své dosavadní zkušenosti v oboru elektrotechniky v souvislosti se vzděláváním dalších generací v rámci technologických možností 21. století.